2015/05/10

Shopping Queen

Witam Wszystkich! Pamiętacie Kochani jak jakiś czas temu mówiłam coś o niespodziance dla Was?
Dziś mogę już powiedzieć a raczej napisać o co chodzi :D a chodzi konkretnie o mój udział w programie Shopping Queen.
Wystapiłam w 15 odcinku - w Łodzi ( wchodząc w ten link możecie obejrzeć ten odcinek za darmo - odcinek 15 SQ ) i od razu mówie - taaaaak wiem nie wyglądam w tej sukience zbyt efektownie ale na moje wytłumaczenie :P mam jedynie to, że jest na mnie za duża o 2 rozmiary (ja nosze 34 a kupiłam 38, nie wiem co mi się na rozum rzuciło), jednak obecnie już jest zmniejszona do odpowienich rozmiarów co możecie zobaczyć we wcześniejszym poście ( Sukienka w kratkę ). Podsumowując cały program i tę przygodę, napewno zdecydowałbym się na udział jeszcze raz ;)
Serdecznie zapraszam Was do ogladania programu SQ, a poniżej umieszczam kilka zdjęć z mojego zakupowego szaleństwa ;) 
















8 komentarzy:

  1. Często oglądam SQ, ale niestety ten odcinek przegapiłam, a szkoda :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Do mnie tez pisali kilka razy z propozycją ale jakoś nie miałam odwagi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie sama wzięłabym udział w takim odcinku :) Super, że Ci się podobało. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! A właśnie tak mi się wydawało, że skąd kojarzę tą dziewczynę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za tym programem ale fajnie ze się odważyłaś .

    miinikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń