2015/05/25

Hair

Witam Was kochani ;* Nie wiem czy wiecie czy też może nie, ale mam totalnego bzika na punkcie swoich włosów. Jestem w stanie jeść, pić i połykac wszystko co tylko może poprawić ich stan. 
W piątek, 22.05.2015 zdecydowałam się na wizytę u fryzjera, po ponad rocznej przerwie. Wybrałam łódzki salon Styl Wolności, ponieważ wydawało mi się że tylko oni nie skrzywdzą moich długo zapuszczanych włosów i oczywiście nie myliłam się. Wyszłam w 100% zadowolona ;) 
Obecnie na mojej głowie gości ombrebalejage i różnego rodzaju maski odżywiające strukture włosa. Jednym słowem cel został osiągnięty ;) 
A Wam jak się podoba? ;) 


7 komentarzy:

  1. Włosy przecudowne ale wydaje mi się że gdybyś je lekko skróciła efekt byłby powalający .

    miinikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. zetknęłaś się może z maskami Matrixa? mamy podobną długość włosów i jestem ciekawa czy fryzura nie będzie przez skoncentrowaną maskę wyglądać ciężko.. zastanawiam się nad tą: http://www.agito.pl/matrix-biolage-volumebloom-odzywka-do-wlosow-1000-ml-pl-1006630-39014/pd/DFY6TMBBM/ co sądzisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie pomogę, bo nigdy nie używałam maski z Matrixa :(

      Usuń
  3. Efekt jest bardzo piękny :) Może podzielisz się sekretem, jakich masek odżywiających używasz?

    OdpowiedzUsuń