2015/04/04

Świąteczny look

Witajcie Kochani! Na wstępie chcę Wam życzyć zdrowych, pogodnych i spokojnych świąt Wielkiejnocy. Smacznego jajka, mokrego dyngusa i bogatego zajączka wielkanocnego hihi ;) 


Dziś pokaże się Wam w swojej świątecznej stylizacji. Sukienka w stylu Bizuu to mój ostatni hit, mogłabym ją nosić non stop, ponieważ dobrze wygląda i zarówno z eleganckimi botkami jak i sportowym obuwiem i ramoneską ;) Zakolanówki dodają trochę kobiecości a bordowa szminka na ustach domyka cały zestaw w 100%. Mam nadzieje, że Wam się spodoba taki look oraz, że pogoda za oknem w te święta u Was jest równie znośna jak u mnie choć liczyłam na więcej słoneczka i wyższe temperatury. 








Sukienka - sklep CDN (ul.Piotrkowska, Łódź)
Zakolanówki - outlet Terranova (ul.Piotrkowska, Łódź) 
Buty - Top secret 
Naszyjnik - Top secret 
Torebka - Top secret 

3 komentarze:

  1. Kochana Tobie również Wesołych Świąt :)!
    Świetnie wyglądasz!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ślicznie, bardzo mi się podoba :)
    Radosnych i pogodnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń