2015/04/01

Sukienka w kratkę

Cześć Wszystkim! Dzisiejszy post a raczej zdjęcia i stylizacja, którą chce Wam pokazać były robione w pięknym belgijskim mieście - Antwerpii a konkretniej na jednym z najpiękniejszych dworców kolejowych jaki znajduje się w całej Europie. Na wycieczkę po tym wspaniałym mieście postawiłam na luźną elegancje. Moją najnowszą "sukienkową" zdobycz połączyłam ze sportowymi butami New Balance 395. Niektóre z Was zapewne dostrzegą, że model tych butów które mam na sobie są po prostu ...modelem męskim ;) Tak, tak dobrze czytacie, są to męskie buty (a raczej chyba chłopięce, bo który mężczyzna nosi rozmiar 36 :)), ale jakoś damskie wersje obuwia New Balance nie za dobrze wyglądają na mojej nodze a te są, jak dla mnie oczywiście, idealne <3 
A Wam jak się podoba takie połączanie, sportowego obuwia z rozkloszowaną sukienką? 











Sukienka - no name 
Buty - new balanc 395 

10 komentarzy:

  1. Piękna jak zawsze ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowe połączenie! A wyszło genialnie!
    Pięknie!

    Zapraszam http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. ale świetna ta sukienka, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. You are so beautiful with that dress my dear!!! And your NB are a touch of cool style!!! Have a nice day, kisses from Italy,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, bardzo do Ciebie pasuje! <3

    OdpowiedzUsuń