2015/03/02

Flowers

Cześć Wszystkim! Witam Was ponownie po dość długiej przerwie, ale praca i uczelnia znacznie dały mi w kość. Musiałam się trochę zresetować. Mam nadzieje, że już teraz będę mogła w miarę regularnie dodawać dla Was wpisy i nie opuszczę już bloga na tak długi czas .
 Mam dla Was również pewną niespodziankę, ale podzielę się nią z Wami dopiero na przełomie kwietnia/maja ;) Sama nie mogę się doczekać jej realizacji ale o tym na razie zapomnijmy i przejdźmy do meritum wpisu, czyli dzisiejszej stylizacji. Główną rolę odgrywają w niej szarości przełamane niebieskimi kwiatami na bluzie. Spódniczka z wpisu jest moim ostatnim ulubieńcem, zarówno jak i bluza, dlatego podejrzewam, że będą częstymi gośćmi już w następnych wpisach. 
Tymczasem zapraszam Was do oglądania oraz komentowania ;* 







Bluza - terranova outlet (ul. Piotrkowska, Łódź)
Spódniczka - sklep CDN / Łódź 
Buty - adidas 

9 komentarzy:

  1. Ekstra buty! :) Ostatnio czaję się na jakieś sportowe na koturnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny look ! Pięknie wyglądasz w tych szarościach !
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ile kosztowała ta spódniczka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 29.90 albo 39.90 dokładnie nie pamiętam ;)

      Usuń
  4. świetny strój, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna! obserwuję ślicznotko *_*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz! Genialny komplecik, uwielbiam szary, więc tym bardziej mi się podoba ;)
    Buty rewelacja!
    Ps. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń