2014/11/02

Vita Liberata - pHenomenal Samoopalająca pianka

Witam ;* Jako, że w opisie bloga widnieje informacja, że jest to również strona poświęcona tematyce związanej z kosmetykami, dziś przybywam do Was z recenzją produktu samoopalającego a dokładniej pianki samoopalającej firmy Vita Liberata
Przyznam szczerze, że jeszcze nigdy nie miałam do czynienia z tego typu kosmetykami. Zawsze byłam zwolenniczką opalenizny słonecznej lub po prostu opalania się w solarium. Chyba bałam się, że nie poradzę sobie z aplikacją tego typu produktu i  wyrządzę sobie nim krzywdę. Jednak w końcu się przełamałam i mogę powiedzieć Wam kilka słów o piance samoopalającej.
 
Zacznę może najpierw od tego co mówi sam producent o swojej marce i produkcie:
 

Vita Liberata to ekskluzywna marka irlandzka specjalizująca się w organicznych produktach samoopalających. 
W tym momencie nasze produkty są dostępne w 22 krajach na całym świecie.  Możemy znaleźć je w Sephorach w Europe, Sephora USA i Marionnaud oraz wielu  salonach kosmetycznych i najlepszych SPA. Jesteśmy obecnie uznawani za wiodącą markę na świecie w dziedzinie nietoksycznego, organicznego opalania.
Vita Liberata dysponuję szeroką gamą produktów, począwszy od preparatów jednodniowych/zmywalnych idealnych na jednorazowe okazje, poprzez produkty utrzymujące opaleniznę ok 4-7dni, aż po piankę pHenomenal, która jest jedynym preparatem samoopalającym na świecie z 2-3 tygodniowym efektem.
Produkty Vita Liberata zawierają certyfikowane składniki organiczne, bez parabenów, alkoholu oraz perfum. Mogą być bezpiecznie stosowane nawet przez kobiety w ciąży. 
Nasze produkty są bezzapachowe, wysychają w momencie kontaktu ze skórą, nadają naturalną opaleniznę bez smug i zacieków. 
Pianka samoopalająca - jest to wyjątkowy produkt trzykrotnie trwalszy niż inne dostępne na rynku samoopalacze. Ma konsystencję lekkiej pianki, wysychającej w momencie kontaktu ze skórą. Produkt, zaaplikowany 3 razy w ciągu 30 godzin np. rano/wieczorem/ rano utrzymuję się na skórze do 2-3 tygodni. Zawiera 70% składników organicznych oraz technologie 3dniowego nawilżania skóry. Preparat aplikuję się specjalną rękawicą, dzięki czemu nie ma możliwości zrobienia zacieków, aplikacja jest niezwykle szybka
i prosta, a nasze dłonie nie są pobrudzone. 
 


Moja opinia
 
Jestem bardzo zadowolona z tego produktu. Co do obietnic producenta mogę się zgodzić na pewno z tym, że:
 
  • dzięki aplikacji produktu specjalną rękawicą moje dłonie nie zostały pobrudzone a na ciele nie zostały żadne smugi
  • aplikacja była bardzo szybka, prosta i przyjemna
  • pianka wysychała momentalnie po rozsmarowaniu na ciele
  • moje ciało było faktycznie nawilżone i bardzo przyjemne w dotyku
  • opalenizna jest naturalna
  • produkt jest bezzapachowy ale nie całkowicie, nie ma on intensywnego zapachu jaki np. towarzyszy po wizycie w solarium jednakże jakiś zapach jest, natomiast mi całkowicie nie przeszkadzał.
 
 
Z innych rzeczy które zauważyłam to, że niestety do 2 dni po aplikacji produkt brudził ubrania, potem jednak to ustąpiło, wiec po prostu nie radze w tych dniach zakładać na siebie jasnych rzeczy a wszystko będzie ok ;)
 
Co do trwałości na razie nie mogę się wypowiedzieć, ponieważ ma ona być w moim przypadku utrzymana do 3 tyg. a  minęło dopiero 7 dni (na razie opalenizna jest bardzo ładna). 
 
Co do minusów to na pewno jest nim cena, ponieważ cena produktu w drogerii  Sephora to 175zł + dodatkowo rękawica 29zł.  
 




Tutaj produkt na moich nogach (odcień pianki to medium).


 
Za ok 2tyg. będzie aktualizacja produktu, dotycząca jego trwałości.
 
 



 

5 komentarzy:

  1. ładny efekt, ja używam pianki z Lirene i u mnie sprawdza się najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny efekt !

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna pianka :) U mnie również recenzja samoopalacza ;) Zapraszam

    OdpowiedzUsuń