2014/11/11

Bordowy Futrzak

Cześć  Wszystkim! Mamy już prawie połowę listopada a pogoda dopisuję jak nigdy o tej porze roku. Mam nadzieje, że chociaż Wy skorzystałyście z pięknej aury za oknem i wolnego weekendu bo niestety ja większość czasu spędziłam na nauce ;(
 Znalazłam jednak kilka chwil aby zrobić trochę zdjęć na bloga i o to dziś przybywam do Was wraz ze swoją nową, futrzano-frędzlową miłością <3 idealny sweterek na taką pogodę, połączyłam ze zwykłymi czarnymi spodniami, swoją drogą niesamowicie wygodnymi i już nieco mniej wygodnymi butami. Mam nadzieje, że podobają Wam się takie połączenia.
Tymczasem ja wracam do nauki a Was zapraszam do komentowania ;)
 Buziaki ;*
 
 
 
 
 
 
 
Sweter - no name
Spodnie - new look
Golf - no name
Buty - Christian Louboutin

17 komentarzy:

  1. Matko jak pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za szpile !! Ty sexiaro :*

    OdpowiedzUsuń
  3. czyżbyśmy studiowały na tym samym wydziale ;)?

    futrzak jest cudowny!
    prawie tak cudowny jak Twoje nogi ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, ja studiuje na wydziale obok ;) tutaj robiłam tylko zdjęcia, bo tam jest pięknie ;)

      Usuń
    2. taaaaaaa piękne ;P
      w środku trzeba było spróbować zrobić foty ;P
      na obcasach idzie giry połamać na tym szkle podłogowym ;P

      Usuń
    3. Faktycznie, mało komfortowa jest ta szklana podłoga ale za to jaki efekt ;)

      Usuń
  4. Ile ty masz wzrostu?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te butki sprawiają, że wyglądasz na znacznie więcej ;)

      Usuń
    2. No może tak być bo w nich mam coś około 181 cm ;)

      Usuń
  5. wow! jaki świetny futrzak! cudownie wyglądasz! :**

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz na wysoką osobę , figura super :) i zauroczył mnie sweterek :)

    OdpowiedzUsuń