2014/08/15

Wakacje

Witajcie ;* wszystko co dobre szybko się kończy tak wiec i mi wakacje minęły z prędkością światła, dopiero co wyjeżdżałam a już siedzę przed swoim laptopem i pisze dla Was post właśnie z tej wycieczki a konkretniej tak jak w tytule z wakacji w Trójmieście. 
Było wspaniale ;)
 Pogoda dopisała w 100%, a powiedziałabym że nawet i lepiej gdyż wróciłam do domu z poparzeniami skóry czyli słońca było co nie miara ;)
Ale przechodząc do konkretów przygotowałam dla Was małą relacje, uwiecznioną oczywiście na fotografiach;) Zacznę od jednego z setów który ubrałam na wieczór w Sopocie. 







Sukienka - CDN
Buty - no name 
Naszyjnik - stradivarius

Były też pyszne gofry ;) 


Jedzonko w The Mexican, jednak tu nieco się rozczarowałam gdyż posiłki były o wiele mniejsze niż np. w restauracji w Łodzi czy Krakowie. 

Były kwiaty i przepyszne lizaki z fabryki cukierków ;)


Oraz oczywiście wycieczka do Gdańska i przejażdżka diabelskim młynem :D



6 komentarzy:

  1. bardzo ładnie wyglądasz:)

    pozdrawiam
    velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ta sukienka - prześliczna!
    bardzo, bardzo kobieca :)

    ja się wybieram nad morze już w przyszły piątek i liczę, że jeszcze na odrobinę słońca się załapię ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna ta biała sukieneczka :) super zdjecia !

    OdpowiedzUsuń