2014/08/07

Polo

Witajcie kochane ;* Dziś dość nietypowe (moim zdaniem) połączenie koszulki typu polo z rozkloszowaną spódniczką ;) Według mnie wygląda to całkiem fajnie, jednak patrząc na zdjęcia zdecydowanie zmieniłabym buty i zamiast sandałek na szpilce założyłabym białe tenisówki. A Wy jak uważacie? ;) 

Bardzo przepraszam za wygniecioną bluzkę, jednak dopiero na zdjęciach dopiero to zauważyłam :( 

A tymczasem ja znikam na tydzień, w końcu moje upragnione wakacje nad morzem lada moment ;))


 Polo - ralph lauren
Spódniczka - centrum handlowe "Ptak"
Buty - no name

18 komentarzy:

  1. odpoczywaj :)
    a koszulka ze spódnicą - świetna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba masz racje tenisowki by lepiej pasowaly jednak co nie zmienia faktu, ze i tak jest bardzo ladnie ;)) cudownych wakacji ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz! Udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie ;-) bardzo ładnie dobrane kolorki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię koszulek typu Polo,za to spódniczka i sandałki świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie z teniskowkami byloby super, albo dodac jakas torebke ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sandałki masz piękne, trampki również by pasowały szczególnie do koszulki ;)
    Pięknie wyglądasz. Życzę udanego wyjazdu ;)
    jootkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajnie wyglądasz :) Tak uroczo ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylizacja :) wyglądasz przepięknie :)
    http://www.enjoyinlove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, podoba mi się ten zestaw :D

    OdpowiedzUsuń