2014/07/10

Crop top

Witam Was kochane ;* po bardzo długiej przerwie (ponad miesięcznej). Na swoje usprawiedliwienie w sumie nie mam nic konkretnego poza tym, że jak pewnie większość z Was miałam sesje oraz broniłam swojej pracy licencjackiej i już teraz z lekkim sercem mogę wrócić do blogowania :)

Na sam początek mam dla Was typowo letnią i wpasowująca się w tegoroczne trendy stylizacje z krótką bluzeczką, powszechnie nazywaną crop top. Strasznie przypadły mi do gustu tego typu bluzeczki a w szczególności w połączeniu ze spódniczką. A Wy co uważacie? Lubicie takie połączenia, czy tez może przeszkadza Wam to, że eksponują one cześć brzucha?

Crop top - atmosphere
Spódniczka - allegro
Sandałki - lokalny sklepik

9 komentarzy:

  1. Gratuluję obrony :)

    bardzo podobają mi się takie topy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. więc - obroniona? no to wielkie gratulacje! :)

    bluzeczka jest śliczna i rzeczywiście - ze spódnicą wygląda cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny jest ten błękitny kolor.. taki baby blue :)

    OdpowiedzUsuń
  4. spódniczka i top są rewelacyjna, cudnie z tym zestawie wyglądasz ! :)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz rewelacyjnie, sama bym się tak ubrała ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń