2014/05/09

Folklorystyczny t-shirt

Witajcie kochane :* Dziś stylizacja typowo wiosenna a wręcz powiedziałabym letnia ;) Od dłuższego czasu zastanawiałam się nad kupnem bluzki czy tez spódniczki z folklorystycznym wzorem i o to mam, t-shirt z pięknym, kolorowym nadrukiem z internetowego sklepu ALLBAG. Postanowiłam połączyć go z gładką, rozkloszowaną spódniczką oraz kremowymi szpilkami :) 


PS. Chciałabym również napisać że mam na sobie cieliste rajstopy. Wiem, że wielu osobom to przeszkadza, nie tolerują tej części garderoby a wręcz całkowicie wykluczają ją ze swojej szafy. W moim przypadku tak nie jest  i nie będę specjalnie robiła sobie zdjęć bez nich, gdyż według mnie jest to poniekąd troszkę oszukiwanie swoich obserwatorów. Ja pokazuje Wam jak ubieram się na co dzień na uczelnie, zakupy czy też jakiś wypad na miasto, po prostu jak wyglądam na co dzień  :) Mam nadzieje, że zrozumiałyście mój przekaz i nikogo nim nie uraziłam :)



T-shirt - allbag
Spódniczka - allegro
Buty - no name

23 komentarze:

  1. Super koszulka!! Pierwsze zdjęcie wymiata, jesteś śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję ;* ale nie przesadzajmy ;)

      Usuń
  2. śliczna spódniczka w świetnym kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszulka świetnie komponuje się ze spódniczką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tshirt wymiata :)

    Ania, http://taffydream.net/blog/

    OdpowiedzUsuń
  5. hi darling i love your looks ,lets follow each other ?
    please let me know
    xx

    OdpowiedzUsuń
  6. swietny t-shirt i kolor spodniczki :) sliczna dziewczyna z Ciebie!


    moze mialabys ochote na wzejmna obserwacje? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna koszulka !

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszcze wlosow;) tez myslalam o takim konkretnym ombre, ale i tak mam juz zniszczone wlosy;) co powiesz na wspolna obserwacje?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. You look really great, honey! :)
    All the best from beautiful Potsdam,

    Jana & Vanessa
    www.midnightcouture.de

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne połączenie,a spódniczka urocza!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super włosy spodniczka bardzo mi sie podoba
    Co powiesz na wspólną obserwacje? Odpowiedź u mnie

    http://livka-livs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. you look so gorgeous!

    xoxo. T.
    http://xrubylixious.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie wyglądasz :D
    zazdroszczę włosów :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz :)
      Obserwuję :)

      Usuń
  14. Bardzo podoba mi się ta stylizacja. Dziękuje za miły komentarz :) Ja również obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń