2014/04/29

Dziurawe jeansy

Witajcie ;* w dzisiejszym poście możecie zobaczyć mój nowy nabytek z sh, którym są "podziurawione" jeansy. Bardzo długo szukałam takich które spełniałby w 100% moje oczekiwania i powiedzmy, że je znalazłam :) - może do ideału jeszcze troszkę im brakuje ale nie jest źle, szczególnie że wyniosły mnie "aż" 3zł :) Połączyłam je z czarną mgiełką i dość wysokimi szpilkami, w których na co dzień raczej nie chodzę ale od czasu do czasu? - czemu nie :P


Mgiełka - centrum handlowe PTAK
Spodnie -sh
Buty - centrum handlowe PTAK
Torba - centrum handlowe PTAK

31 komentarzy:

  1. Stylizacja ładna, zamieniłabym tylko torebkę na dużą płaską kopertówką w soczystej czerwieni, do tego czerwona szminka i uśmiech! :)

    http://antynonszalancjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. cudownie wyglądasz! uwielbiam Twoje włosy-świetna fryzurka:*)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny łup. Fantastyczny zestaw. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne te spodnie i to jeszcze w sh ;-) Zestaw jak najbardziej w moim stylu. Podoba mi się!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz :) genialne te spodnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw i piękna fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie nie podkreśla kształtów kobiety

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam połączenie czerni i bieli! Super zestaw :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tez ostatnio poluję na jeansy z dziurami :)


    ps. a u mnie? to co każdy lubi - nowości w szafie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz świetnie !
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz;)) Świetne połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spojrzenie masz świetne !:* Obserwuję z przyjemnością ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi Maarline!!! I always say: I love the look based on black and white! With these colors is never wrong. Kisses from Italy,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  14. Te portki są czadowe!!! :) I to z SH, tylko pozazdrościć wynalezienia takich perełek :) Wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. swietne sa te spodnie, super wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  16. są świetne! pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mam w swojej szafie takie "dziurawe" spodnie. Co prawda więcej w nich dziur niż materiału, ale uwielbiam je mimo wszystko. : )
    P.S.: Bardzo fajny nagłówek bloga.

    Pozdrawiam i zapraszam.
    http://make-my-life-colorful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. rewelacyjne dżiny ! z czarnymi dodatkami wyglądają idealnie !

    OdpowiedzUsuń
  19. WSPANIALE I BARDZO DZIEWCZECO KOCHANA!

    pozdrawiam kochana:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  20. O kurczę, zazdroszczę tych spodni! <3 świetne zestawienie :) zapraszam do mnie na post, jestem ciekawa Twojej opinii, pozdrawiam :)

    http://mowminessa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fryzura przepiękna. Co do stylizacji to najbardziej podoba mi się bluzka i szpilki <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudo-jeans świetne, a Ty świetnie wyglądasz!!!

    Pozdrawiam ciepło,
    Mayoume

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczny zestaw :) przepięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne spodnie *,* zakochałam się w nich.
    Śliczne masz to ombre na włoskach. Jejciu co ja bym dała żeby moje były tak zdrowe.

    heszheszki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń