2014/03/16

Red Lips

Witajcie Kochane ;* W dzisiejszym wpisie w końcu pokaże Wam moje "nowe" włosy ;) Tak jak wspominałam w poście poniżej, nie jest to finalny efekt, gdyż czeka mnie jeszcze jedna wizyta u fryzjera, gdzie będę miała zmniejszane ombre i bardziej rozjaśniane włoski ale jak na razie jestem zadowolone ze zmiany ;)
Wracając jednak do sedna wpisu, chce Wam dziś pokazać swój ostatni zestaw. Połączyłam w nim zwykły czarny golf ze spodniami moro. Pogoda pozwoliła mi także na założenie wiosennej kurtki - w końcu! :D 
Na moich ustach pojawiła się dość ostra czerwień, gdyż zaczynam eksperymentować z kolorami na ustach ;) 

Zapraszam Was również na mojego instagrama, gdzie możecie znaleźć trochę zdjęć z mojego życia codziennego ;P

http://instagram.com/maaarline28








Golf - george
Spodnie - terranova
Buty - no name
Kolczyki - centro
Kurtka - no name
Okulary - centro

15 komentarzy:

  1. Bardzo fajna stylizacja!

    http://smileewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę taką ramoneskę jest suuuper !

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja
    Jesteś Bardzo ładna! Widze, że wkładsz dużo pracy w bloga
    Co powiesz na obserwację za obserwację?Daj znać u mnie
    http://ula-ulla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna wiosenna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja i do tego śliczna czerwień na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, z charakterem! Czerwone usta uwielbiam.
    Jest z pazurem ale też bardzo glam!
    Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  7. super! Przepiekne zdjęcia, a Twoja uroda powala!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te Twoje sneakersy <3:)

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się! :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne te nowe włoski !! :)) spodnie bardzo przypadły mi do gustu:))
    buziaki i zapraszam do siebie;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna ramoneska ; ) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń