2014/03/11

Granatowa spódniczka

Witam Was Kochane ;* Na samym początku chcę Wam powiedzieć, że wczoraj wybrałam się do fryzjera, tak jak to wcześniej zapowiadałam  i zeszła na mojej głowie dość konkretna zmiana. Moje włosy zostały poddane na początku dekoloryzacji, następnie farbowaniu (na samej górze głowy - ciemny blond) a na sam koniec miałam położona maseczkę keratynową (swoją drogą bardzo polecam ten zabieg). Oczywiście, musiały również zostać obcięte, ale podobno włosów się nie powinno żałować bo wtedy szybciej odrastają, wiec tak tez robię - niczego nie żałuję;) Obecnie mam na głowie dość "duże" ombre, ponieważ są to wszystkie włosy które musiały zostać poddane dekoloryzacji. za ok. 2 miesiące idę na poprawki i wtedy będzie można już powiedzieć o finalnym efekcie ;)

Tymczasem jednak chce pokazać Wam zaległą stylizacje. Połączyłam w niej granatową, krótka spódniczkę z kolejnym sweterkiem DIY z perełkami, ale tym razem w wersji czarnej. Do tego ukochane czarne sneakersy <3 
Zaczęłam również nieco eksperymentować z kolorami na ustach co możecie również tu zauważyć - różowa szminka. Wiem, że nie za bardzo mam co malować, bo moje usta są strasznie wąskie, ale wydaje mi sę że po przez nadanie im koloru wydają się nieco większe, ale to może tylko moje spostrzeżenie, same oceńcie :)


Sweterek - DIY
Spódniczka - no name
Buty - no name
Bransoletka -  h&m

23 komentarze:

  1. śliczna spódnica i całokształt również :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna stylizacja!

    smileewithus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Powinnaś częściej ubierać takie kolory! Wszelkie odcienie niebieskiego pasują do Twojej urody idealnie:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna spódniczka <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie Ty masz piękne oczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny zestaw ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy zestaw!
    Cieszę się że trafiła na Twojego bloga, oczywiście dodaję do obserwowanych!
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie http://wymieszanewfilizancekawy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ale przepieknie ci w takiej stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiste ze połączenie sneakersów ze spódniczką jest starzałem w 10! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Love your skirt! :)
    xx,
    http://keep-mydream.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne włosy i przepiękna Ty! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Te spódnice coś mają w sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana wyglądasz pięknie! świetna spódniczka:*))

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie wygląda ten sweterek po przeróbce :D niby tylko kilka perełek a dodały uroku :D
    bardzo fajny zestaw :D

    Co byś powiedziała na wspólną obserwację? :)
    http://maddies-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądają włoski a to jeszcze nie koniec :) Nawet nie widać, że są skrócone... Nadal są dłuuuugie i taaakie gęste :D (nie to co moje druty przyklepane :P )

    vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również dodałam Cię do obserwowanych :)

    http://maddies-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna spódnica :)
    ale włoooosy <3

    OdpowiedzUsuń
  18. super się prezentuje tu ta spódnica ;)

    OdpowiedzUsuń