2014/02/21

Sweterek khaki

Witajcie kochane ;* W końcu nadszedł upragniony koniec sesji ;D Co prawda ostatni egzamin miałam jakieś 2 tyg temu ale dopiero na dniach otrzymałam wyniki, zatem oficjalnie zakończyłam semestr zimowy i rozpoczęłam letni, swoja droga już ostatni na studiach licencjackich.
Wracając do tematu posta, czyli sweterka w kolorze khaki, połączyłam go ze skórzanymi leginsami, czarnymi sneakersami i najzwyklejszym srebrnym naszyjnikiem.

PS. Dla spostrzegawczych którzy zauważyli duże podobieństwo w sneakersach zamieszczonych w tym poście, a sneakersach we wpisie poniżej, to to są te same buty ;) tyle że stwierdziłam, że ten różowy średnio mi się podoba i przemalowałam te elementy na czarno ;)



Sweterek - sh
Leginsy - new yorker
Buty - no name
Naszyjnik - h&m

21 komentarzy:

  1. Sneakersy uwielbiam więc mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny sweterek, ale dla mnie pazurki go przebiły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Paznokcie prezentują się cudnie:) całość stylizacji podoba nam się :)


    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej ile ja bym dala zeby miec akie wloski jak Ty!

    OdpowiedzUsuń
  5. zakochałam się w bucikach ; ) tadam!

    http://ashalternativeworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny sweterek i piękne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne paznokietki ;) i fajna ala militarna stylizacja- uwielbiam te połączenie kolorów ;)

    Zapraszam do obserwowania http://trendy-nails-hair.blogspot.com ;) Odwdzięczę się ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka piękne fryzurka! No no no jak pomysłowo z tymi butami... Ja bym nie wpadła na pomysł przemalowania :P
    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. super ten sweter, chętnie bym taki widziała w swojej szafie :)) świetnie wyglądasz :)
    fajnie tu u Ciebie z przyjemnością będę zaglądać tu częściej..obserwuję!:) będzie mi miło jak również zaobserwujesz :)
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja na luzie, baardzo do mnie przemawia. Pomysł z butami to strzał w 10, teraz wyglądają o niebo lepiej. Pozdr :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wyglądasz, a szczególnie uwagę zwróciłam na paznokcie - są fantastyczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześlicznie wyglądasz:),sweterek jest cudny i sneakersy również:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietny blog. Podoba mi się to zestawienie i pazurki :)
    Dziękuję za komentarz i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba, jest prosto i efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudne legginsy, sama bym chętnie takie przygarnęła :D

    www.blooming-rouge.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ja w tym roku skończyłam sesję przed jej rozpoczeciem, więc nie odczułam jej - w końcu! a wyglądasz rewelacyjnie! prosto, ale przyciąga uwagę;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. such an amazing look!

    http://lapetitetasse.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz :* czekam na kolejny wpis :) zapraszam do siebie i zachęcam do obserwacji to dla mnie ważne :)
    http://wirginiathings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zakochalam sie w Twoich paznokciach ♥

    smileewithus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń