2014/02/06

Pink

W dzisiejszej stylizacji króluje róż, niemalże od stóp do głów ;) Od zeszłego sezonu polowałam na różowy sweterek, jednak nigdzie nie mogłam znaleźć odpowiedniego. A to jeden był za mały, drugi  natomiast za krótki, a jeszcze inny zbyt chłodny. Jednak w końcu znalazłam swój ideał <3 Postanowiłam połączyć go z różową czapką i traperami, jednak co by nie było za słodko na nogi założyłam swój ostatni wyprzedażowy łup, czyli spodnie z New Yorkera, które są bardzo wygodne, idealnie przylegają do ciała i maja ciekawy print wytłoczony na materiale.



Sweterek - gap
Spodnie - new yorker
Czapka - cubus
Buty - timberland
Bransoletka - no name + DIY

10 komentarzy:

  1. jejku masz takie piękne włosy! Są naturalnie tak proste? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, niestety nie ;( wyprostowane prostownicą ;)

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia :)
    Twoja czapka bardzo mi się spodobała :)
    Mam pytanie odnośnie desingu Twojego bloga, zdradzisz mi kto go wykonał?
    P.s Odpowiedz u mnie ;)

    http://smileewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczna z Ciebie dziewczyna ;)
    Jeśli chodzi o stylizację to bardzo w moim guście, ponieważ uwielbiam róż!
    Jak również dlatego, że wszystko świetnie ze sobą dopasowałaś ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. idealna! i te buty <3
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/02/black-and-white.html

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze Ci w tym różu :) bardzo mi się podoba u Ciebie, obserwuję (i liczę na rewanż) :*

    OdpowiedzUsuń
  6. buty genialne ;)
    moje ulubione kolroy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie bardzo takie landrynkowe róże ;) także obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietne buty :)
    Jestes bardzo ładną dziewczyna :)
    http://marzenajaworska181.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń