2014/02/11

Kraków

Dziś zarówno post jak i set ubraniowy jest nieco inny, a to za sprawą przedwczorajszej, jednodniowej wycieczki do Krakowa (nad czym strasznie ubolewam, bo jeden dzień na zwiedzenie tego miasta i nacieszeniem się jego urokami to stanowczo za mało). Pogoda niesamowicie dopisała jak na tę porę roku, było bardzo słonecznie, aż chciało się spacerować po pięknych uliczkach starego rynku, brzegiem Wisły oraz zamku który najbardziej mnie zauroczył <3 
Z racji tego, że praktycznie przez cały dzień byłam w podróży, musiałam się ubrać wygodnie i cieplutko, bo jestem strasznym zmarzluchem. Wybór padł wiec na "pluszowy" sweterek, czarne woskowane leginsy i po raz kolejny sneakersy z bershki, które są mega wygodne ;)

 


 

Sweterek - no name
Leginsy - vero moda
Buty - bershka
Okulary - centro
Kurtka -  only


Przerwa na jedzenie w The Mexican - pycha ;) 

"Burritos con cerdo"

"Fajitas de pollo"
Taka tam księżniczka z Burger Kinga ;D  

I mój fotograf  <3 


23 komentarze:

  1. ojej sweterek fajniutki ;) pozdrowionka ;***

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka jest świetna! Szkoda, że jej więcej nie widać.

    OdpowiedzUsuń
  3. buty super ;]
    piękne zdjęcia zdolny ten Twój fotograf ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. nadal nie mogę ogarnąc czemu twój boy powiedział ,że jesteśmy podobne .. Ty jesteś śliczna !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;) ale mój chłopak tak nie mówił, nawet nie wie jak wyglądasz.

      Usuń
  5. Kraków jest piękny, mam tam tak blisko, a tak rzadko tam bywam... :(
    A ty świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia i fajny futrzak:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia :)
    zapraszam na konkurs
    www.estiine.blogspot.com
    co powiesz na wzajemna obserwacje ? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ah Ci osobiści fotografowie :P :)
    W Krakowie był raz i nawet go nie pamiętam :P :)
    Ślicznie Tobie w czarnym włochaczu :D
    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy blog! dodaję do obserwowanych!
    pozdrawiam:)
    www.cheersmyheels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny post:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/02/jeans-nowosci.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Też miałam pojechać do Krakowa i to na kilka dni, niestety pokrzyżowały mi się plany. ;/

    Ale fajnie zobaczyć to miasto u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne miasto- fantastyczny zestaw <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Cool outfit, you have nice blog!! Would you like to follow each other? Let me know. xoxo))

    iramalvina.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  14. swietny sweterek, masz piekne wlosy :)

    moze masz ochote na wzajemna obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  15. Kraków jest piękny, uwielbiam tam spędzać czas :)

    http://smileewithus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń