2014/02/26

Czarna spódniczka

Witajcie kochane ;*  Teoretycznie w kalendarzu mamy jeszcze zimę ale za oknem ewidentnie panuje już wiosenna aura, czuć zbliżające się ciepełko, co niezmiernie mnie cieszy i motywuje do działania. Jako że pogoda pozwala nam na "lżejsze" stroje, chce pokazać Wam swój wczorajszy strój. Połączyłam w nim czarną, delikatnie rozkloszowana spódniczkę ze sneakersami. Większości osób takie połączenie zapewne nie przypadnie do gustu, ale ja je uwielbiam i świetnie się w nim czuje - a to chyba jest najważniejsze ;) Do tego, po raz kolejny możecie zobaczyć mój sweterek z perełkami DIY i torebkę z która praktycznie się nie rozstaje jeżeli idę na uczelnię.


Sweterek - sh
Spódniczka - no name
Buty - no name
Torba - centrum handlowe "Ptak"
Biżuteria - h&m

25 komentarzy:

  1. Uroczo wyglądasz w tej spódniczce <3

    OdpowiedzUsuń
  2. o ja ! co za mega włosy :) długo zapuszczałaś ?! pewnie tak :/ ech może i ja kiedyś takie wyhoduję . Zgadzam się z poprzedniczką uroczo wyglądasz ;) Obserwuję i pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatni raz byłam u fryzjera dokładnie rok temu (w lutym) i wyszłam od niego z włosami lekko za łopatki ;)

      Usuń
  3. Jak przepięknie przerobiłaś ten sweterek! :) Niby tylko perełki a dużo lepiej wygląda :)
    Obserwuję i pozdrawiam cieplutko kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie ! Spódniczka i sweterek są rewelacyjne. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy Twój zestaw bardzo mi się podoba jak tu wpadam,dlatego z miłą chęcią obserwuję!!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. dobry blok :) pozytywny bardzo post :)
    obserwacja za obserwacje?? ja juz obserwuje :)

    zapraszam do mnie :http://nikolafrankiewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealny, nieprzekombinowany look :)
    Chętnie zaobserwuję będę częściej wpadać.
    Powodzenia ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja. I masz fajne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie jak zawsze! włosy wspaniałe!:) pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. slicznie - wspaniale pazurki <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz, super spódniczka! :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam ten krój spodniczki:)
    Super blog kochana, na pewno zajżę tutaj nie raz:)

    Zapraszam do siebie www.mint-bee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. super, profesjonalny blog :)
    zapraszam do wspolnej obserwacji.

    OdpowiedzUsuń
  14. ale piękna spódniczka + na prawdę ciekawy blog, będę zaglądać, jeśli ci się u mnie spodoba, możesz zaobserwować, na pewno się odwdzięcze. Zapraszam do mnie ada-aduska.blogspot.com ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetną masz spódniczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne włosy, zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fakt, pogodę mamy piękną;) śliczne paznokcie;)

    OdpowiedzUsuń
  18. od niedawna jestem posiadaczką podobnej spódnicy i praktycznie jest idealna. Uwielbiam ją nosić : ) super pazury ! : )

    OdpowiedzUsuń