2014/02/07

Beżowy sweterek DIY

Witam Was dziewczyny ;* W dzisiejszym secie chce pokazać Wam swój ostatni lumpkowy łup, a konkretniej mówiąc - beżowy sweterek. Na początku, beznamiętnie, kilka razy mijałam go koło wieszaka, uważając za kompletną szmatkę, jednak po którymś razie kiedy ponownie przechodziłam obok, wpadłam na pomysł jak nadać mu tzw. "drugie życie" i już po chwili znalazł się w moim koszyku ;) Postanowiłam dokleić w okolicy ramion kilka perełek ze starego naszyjnika i takim o to sposobem mam swój ulubiony beżowy sweterek ;) Ponadto jest on nieco krótszy, czyli idealnie wpasowuje się w tegoroczne trendy a do tego idealnie pasuje do beżowych butów ;)


Sweterek - no name/sh
Spodnie - new yorker
Buty - bershka
Okulary - centro

28 komentarzy:

  1. sliczny sweterek- genialne pazurki - buty ukochalam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo tu ładnie - na pewno będę wpadać. Ja również obserwuję.
    A co do stylizacji - bardzo podoba mi się takie neutralne, lecz nie nudne zestawienie barw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny ten sweterek ;) podobają mi się bardzo Twoje spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa stylizacja i ładne spodnie:D świetny blog, obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. e tam sweterek... piękna! ; )

    zapraszam w wolnej chwili do siebie
    http://ashalternativeworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie :) Sweterek cudo :) A buty już od dawna zwróciły moją uwagę :)
    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie przerobiony sweterek, super stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. w fajny sposób przedłużylaś żywotność sweterka ;)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz fantastyczne wlosy!:)
    Dodaje do obserwowanych :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana wyglądasz pięknie uroczo ! ;* Również obserwuje, wspaniały kobiecy blog !;*

    www.impossiblelive93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw! Śliczna twarz i piękny makijaż :) obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  12. zainteresowaly mnie Twoje buty!!
    życzę miłego wieczorku i również zapraszam w swoje skromne progi :)

    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietna stylizacja rowniez dodaje;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Great outfit! I love your pants! Would you like to follow each other on GFC, Facebook or bloglovin to stay in touch? Let me know, thanks!

    xx,
    www.mellowyellowblog.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne połączenie ! Uwielbiam Twoje włosy ! Pozdrawiam :)


    http://www.nawieszakach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. swietny look!:)
    obserwuje:* http://majorka94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. swietne wlosy! fajne spodnie :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne spodnie *_*
    http://karollasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Po pierwsze zazdroszczę włosów, po drugie ciekawe buty, po trzecie uwielbiam takie sweterki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteś prześliczna, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. masz cudowne włosy!<3 również dodaję do obserwowanych!:*)) zapraszam również na konkurs pudełko FJBOX do wygrania:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajna stylizacja,lubię tę kolory :)
    Obserwujemy??

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne są te spodnie...bardzo podoba mi się taka świecąca faktura...widziałam podobne w pepco, ale były strasznie niewygodne , sztywne ...

    OdpowiedzUsuń