2014/01/25

Zielone Spodenki

Dokładnie tak jak czytacie w tytule, główną rolę w dzisiejszym secie odgrywają zielone, krótkie spodenki, które wyglądają jak delikatnie rozkloszowana spódniczka. Jest to mój ostatni nabytek z sh. Za bardzo nie wiedziałam z czym je połączyć, wiec tradycyjnie padło na zwykły czarny golf, mój ulubiony naszyjnik i koturny o których jakiś tydzień temu sobie przypomniałam (przez ostatnie dwa lata spokojnie leżały sobie na dnie pudła z butami, a ja zapominalska szukałam po sklepach jakiś fajnych butów na koturnie -brawa dla mnie ;P)







Golf - papaya
Spodenki - no name/sh
Buty - centrum handlowe "Ptak"
Naszyjnik - centro

1 komentarz:

  1. Spodenki są świetna, mają mega oryginalny i rzadko spotykany fason, a na dodatek mega ciekawy kolor, świetnie się prezentują :) Naszyjnik również wpadł mi w oko :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń