2014/01/27

Wyprzedaże


Wczoraj wybrałam się na krótkie zakupy do Manufaktury, aby zobaczyć co tam ciekawego słychać na tegorocznych wyprzedażach wyprzedaży i oczywiście z krótkiego wypadu zrobiło sie kilkugodzinne chodzenie po galerii handlowej ;) (a w domu czekała na mnie nauka na ostatni egzamin w tej sesji). Ale wracając do sedna wpisu, chce pokazać Wam co udało mi się upolować.


Zacznę od sklepu Golden Rose i wielkiej przeceny lakierów, bo jak dobrze kojarzę wcześniej kosztowały one ok 7zł a ja kupiłam je za 2zł/sztuka.



Drugim łupem są sneakers`y z Bershki, które od razu wpadły mi w oko :D jak dla mnie są idealne <3


+ kupiłam jeszcze, ale już niestety nie na promocji, korektor rozświetlający Eveline. Mam nadzieje, że się dobrze spisze oraz chusteczki nawilżające, które maja służyć mi do czyszczenia butów.


A Wam udało się coś upolować na tegorocznych wyprzedażach? ;)

6 komentarzy:

  1. buciszcza rzeczywiscie ekstra <3

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana to jest papier toaletowy nawilżony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, dlatego tez będzie służył do czyszczenia butów jak wyżej napisałam :) a poza tym niczym innym się nie różni od chusteczek nawilżanych :)

      Usuń
  3. ile lakierów <3

    OdpowiedzUsuń
  4. o rany! ile lakierów! :o

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wow niezła promocja na te lakiery... a korektor jest boski używam i uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń