2014/01/20

Spodnie Moro

 Kolejny mój tegoroczny wyprzedażowy łup, to spodnie moro. Gdy za pierwszym razem zobaczyłam je na sklepowych pułkach, bodajże w Zarze około rok temu, byłam do nich strasznie negatywnie nastawiona. Bo jak to? Moro? Znowu moro? Kojarzyło mi się z czasami podstawówki, szerokimi dzwonami i wielkimi kieszeniami na wysokości ud. Jednakże z biegiem czasu, obserwacją jak inne dziewczyny zaczynają je z powrotem nosić, fajnie łączyć, przekonałam się do nich i ja :D Szczególnie, że jakoś tej zimy strasznie polubiłam kolor khaki i zgniłą zieleń. Tym razem połączyłam je z jeansowa koszulą i czarnymi kowbojkami. Myślę, że wyszło całkiem nieźle, a Wy jak sądzicie?


Koszula - centrum handlowe "Ptak"
Spodnie - terranova
Buty - centrum handlowe "Ptak"
Naszyjnik - h&m

11 komentarzy:

  1. Wyglądasz ślicznie! :)

    http://smileewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne spodnie ;)
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    http://emyniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna figura! I te spodnie moro - idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ślicznie wyglądasz w kitce! :) Stylizacja cała mi się podoba :) Ale od kitki nie mogę oderwać wzroku ;)
    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. zakochałam się w Twoim wyglądzie :)) spodnie i koszula obłędne <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Mieszkasz w Łodzi? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyszło super !:) podoba mi się;) dziękuję za miłe komentarze u mnie na blogu i zapraszam częściej;* Ja również dołączam do grona obserwujących, zapowiada się ciekawy blog;):*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne spodnie! Masz super figurę :)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem jak najbardziej na tak :) Morro przemówiło do mnie w 100%, w momencie gdy wyhaczyłam na wyprzedażach koszulę morro, z której jestem niebywale zadowolona :) Więc kochana spodenki noś dumnie, bo czasy podstawówki wracają, tylaże w bardziej udoskonalonym stylu :) hehe Gorące pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń