2014/01/10

Koszula w kratę

 W dzisiejszym zestawie główną role odgrywa kraciasta koszula, która można powiedzieć, od pewnego czasu przeżywa swoją "drugą młodość" :) Po dość długiej nieobecności powróciła do łask i można ją zobaczyć nie tylko w codziennych stylizacjach ale i również na tzw. "salonach". Szczególnie upodobały ją sobie takie celebrytki jak Natalia Siwiec czy Monika Pietrasińska.Ja postanowiłam założyć ją w dość niekonwencjonalny sposób. Zamiast zarzucić koszule normalnie na ramiona postanowiłam przewiązać ją wokół bioder. Myślę, że w połączeniu ze skórzanymi (zresztą moimi ulubionymi, jak już chyba wspominałam) spodniami i czarnym golfem wygląda całkiem w porządku ;)


 



 Koszula - select
Golf - papaya
Spodnie - new yorker 
Buty - no name 
Naszyjnik - new yorker

10 komentarzy:

  1. Śliczne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pogoda w kratę, to i moda w kratę musi być ;) hehe Jestem jak najbardziej za, dzisiaj spódniczkę w kratę sobie sprawiłam :) Paznokcie masz czadowe po prostu- super :) A włosy...aż chce się dotykać, przepiękne, moje chyba nigdy do takiej dugości nie dojdą :/ Gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo ale aż tak świetne nie są ;P pozostawiają jeszcze wiele do życzenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. wow ! ale masz piękne włosy ! sliczna jesteś :) bardzo fajny blog
    pozdrawiam serdecznie
    http://malaczarnablogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna z Ciebie dziewczyna :)
    Świetna stylizacja!

    Buziaki ♥
    www.holdmelikeapillow.blogspot.com
    (w wolnej chwili zapraszam do siebie na konkurs, można wygrać sukienkę o wartości $200)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny naszyjnik i śliczne paznokcie!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń