2014/01/05

Idealna Koszula

 Długo poszukiwałam idealnej koszuli jeansowej, praktycznie od czasu kiedy zaczęły być modne. Z racji mojej dość nieproporcjonalnej figury w górnych partiach ciała nie było to wcale proste zadanie. Aż do wczoraj, kiedy to znalazłam swój ideał na wyprzedażach :D Dobrze przylega do ciała, ponieważ jest wykonana z połączania lycry z bawełną a dodatkowo jest dobrze skrojona i podkreśla talię, co było dla mnie dość istotną sprawą. Złote malutkie guziczki dodają jej dodatkowego charakteru. Coś czuję, że często będzie gościć w moich stylizacjach. Już widzę ją w połączeniu z moją kolejną zdobyczą z wyprzedaży, ale o tym już w kolejnych postach :)








 Koszula - centrum handlowe "Ptak" 
Spódniczka - allegro
Buty - centro 
Łańcuszek - new yorker

9 komentarzy:

  1. Bosko! czerń - czernią ale wolę Cię w takim wydaniu :)
    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie świetna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super stylizacja :-)
    obserwuję i zapraszam do obserwowania :)
    COOCOBELL.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, a Ty wyglądasz pięknie <3

    OdpowiedzUsuń