2014/01/13

Futrzak

 Motywem przewodnim dzisiejszego setu jest futrzana kamizelka, a przez moją koleżankę nazywana "dywanikiem" :D Od zeszłego sezonu króluje w sieciówkach i nie tylko. Występuje w przeróżnych kolorach, tkaninach i długościach. Ja postawiłam na jasny beż w długim fasonie o fakturze baranka, ale od jakiegoś czasu poluje również na dłuższą, ale czarną kamizelkę o połyskującym, gładkim futerku. Połączyłam ją z niebieską koszulą w kratę, woskowanymi leginsami z wyższym stanem oraz dłuższymi kaloszami, które idealnie sprawdzają się w deszczowe, pochmurne dni. Do tego koczek na czubku głowy, perełki w uszach i jestem gotowa do wyjścia :)


 
 
Kamizelka futrzak - no name/centrum handlowe "Ptak"
Koszula - h&m
Leginsy - vero moda
Kalosze - no name/centrum handlowe "Ptak"



6 komentarzy:

  1. Śliczna fryzurka :) Podoba mi się futrzaczek i koszula w kratę :)
    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna stylizacja! Bardzo nam się podoba Twój blog, obserwujemy i zapraszamy do nas! :)

    http://smileewithus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna jesteś,podoba mi się Twój blog! :)
    może zaobserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczna jestes i do tego taaaakie ladne wlosy:)
    zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń