2014/01/01

Black

Witam,
z nowym rokiem czas na nowe postanowienia, cele i zmiany. Moim jest dzielenie się z Wami częścią swojego życia właśnie tu, w tym miejscu. Od dłuższego czasu myślałam nad stworzeniem swojego miejsca w "wirtualnym świecie" ale coś, właściwie nie wiem co, mnie powstrzymywało. W końcu przemogłam się i o to jestem. Mam nadzieje, że uda mi się Was zaciekawić i spodoba się Wam zarówno forma mojego blogowania jak i treści, zdjęcia jakie będę tu zamieszczać. Uwielbiam czarny kolor. Większość moich ubrań jest właśnie w tym kolorze, nie dość, że wyszczupla to można go łączyć w różny sposób z innymi barwami czy też różnym rodzajami tkaninami. Tak właśnie zrobiłam w poniższej stylizacji. Bawełnianą bluzę połączyłam z moimi ulubionymi skórzanymi spodniami (swoją droga uwielbiam wszystkie skórzane, śliskie lub woskowane spodnie ponieważ nie mechacą się i nie obłażą żadnym futerkiem).





bluza -marks&spencer
spodnie - new yorker
buty - no name
naszyjnik - centro 


14 komentarzy:

  1. śliczna stylizacja!
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/light-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie czarny optycznie wyszczupla, ale Ty nie musisz się martwić o to czy coś Cię wyszczupla... ;p bo widzę, że masz ładną figurkę;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie jest tak różowo jak mówisz ale dziękuje ;)

      Usuń
  3. świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie :)
    http://xgivemefive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylówka w bardzo dobrym guście!

    Ps. Wszystkiego najpiękniejszego na każdy dzień rozpoczynającego się Nowego 2014 Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i wzajemnie Szczęśliwego :)

      Usuń
  6. No to powodzenia i wytrwałości w blogowaniu:) Bardzo ładna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) mam nadzieje, że dam rade i sie uda :)

      Usuń
  7. Kolor czarny jest ok :) Powodzenia w blogowaniu Kochana :)
    obserwuję ;)
    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) i ciesze się, że trafiłaś na mnie, bo z chęcią odwiedzę także Twój blog ;)

      Usuń
  8. piękne masz spojrzenie :) wyglądasz cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. to chyba moja ulubiona stylizacja - jak ja to zwykle mawiam Black Makes Me Happy! ;)
    emmersonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń